Noord Ontmoet West
Nu de Boze Heks een steeds grotere dreiging vormt, gaan Dorothy, Glinda en de groep naar Tattypoo, de gepensioneerde Goede Heks van het Noorden, om te zien of zij hen kan helpen in de strijd tegen de Boze Heks van het Westen.