De Klopjacht
De leerlingen van Emore Junior High krijgen te maken met een zeer strenge schoolinspecteur die het niet eens is met het ‘cartoon-leven’ wat ze leiden. Maar wie wil er nu ‘normaal’ zijn? Gumball en Darwin absoluut niet.