Ssst!
Tijdens een stop bij een tempel waar lawaai niet is toegestaan maakt Ben per ongeluk een gevaarlijke slapende draak wakker in een verborgen kamer onder de tempel. Het is maar de vraag of Diamantkop hem de baas kan.