Danielle is enthousiast over het brengen van haar Tunesische verloofde, Mohamed, naar Ohio nadat ze hem online had ontmoet. Haar familie en vrienden twijfelen echter aan zijn bedoelingen en zijn bang dat Danielle verblind wordt door de liefde.