Pedro verhuist naar Atlanta om een leven met Chantel te beginnen nadat hij haar in de Dominicaanse Republiek heeft ontmoet. Het paar verbergt echter een groot geheim en ze worden geconfronteerd met een taalbarrière en culturele verschillen.