Angela, een vurige grootmoeder uit Georgia, heeft besloten dat ze nog een kans op liefde verdient. Hoewel Michael 22 jaar jonger is en in Nigeria woont, gelooft Angela echt dat ze haar soulmate heeft gevonden.