There's No Place Like Home
Darcey en Georgi vinden elkaar weer terug in Bulgarije, Yara verrast Jovi met een nieuwe aanwinst en Julia krijgt bij haar afspraak bij de vruchtbaarheidskliniek onverwacht nieuws te horen.