What Don't I Know?
Mohamed en Luisa genieten van hun nieuwe leven in Miami, maar de zaken nemen al snel een wending. Loren en Alexei reizen naar Israël. Paola komt aan in Miami en loopt te hard van stapel met haar nieuwe onderneming.