Honeymoon Home
Het echtpaar Brian en Mika Kleinschmidt maakt droomhuizen waar voor klanten in Tampa, FL. Zij is de makelaar, hij is de projectontwikkelaar en samen ontwerpen en bouwen ze het perfecte huis vanaf de grond in 100 dagen of minder.