Misfit
Een tiener keert na jaren terug naar Nederland en moet wennen op school. In Amerika was ze populair, maar in Nederland is ze een `buitenbeentje'.
Een tiener keert na jaren terug naar Nederland en moet wennen aan het leven op school. In Amerika was ze populair, maar in Nederland wordt ze door de drie populairste meiden bestempeld als `buitenbeentje'.