100% Coco
De 13-jarige Coco is gek op mode en draagt haar eigen excentrieke stijl. Anoniem houdt ze een succesvolle modevlog bij als de 'Style Tiger'.
De 13-jarige Coco is gek op mode en draagt haar eigen excentrieke stijl. Ze droomt ervan een beroemd stijlicoon te worden. Anoniem houdt ze een succesvolle modevlog bij als de 'Style Tiger'. Zou ze dan toch een beroemd stijlicoon worden?