Juf Braaksel en de Magische Ring
Lotte en Thijs hebben een lieve juf, juf Evi. Maar dan wordt de vreselijke juf Brakel directeur. Dus geeft de klas haar een bijnaam: juf Braaksel.
Lotte en Thijs zitten op een fijne school en hebben een lieve juf, juf Evi. Maar dan wordt de vreselijke juf Brakel directeur die allerlei regels verzint. Dus geeft de klas haar een bijnaam: juf Braaksel.