Buiten is het feest
De succesvolle zangeres Sonne neemt haar nichtje in huis na de onverwachte dood van haar zus.
De succesvolle zangeres Sonne neemt haar nichtje in huis na de onverwachte dood van haar zus. Als de biologische vader de voogdij opeist, wordt Sonne voor het eerst van haar leven gedwongen naar buiten te treden over haar traumatische verleden.