Dorst
Coco is een chaotische, jonge vrouw, die geen flauw benul heeft wat ze met haar leven moet. Als ze bij toeval haar wereldvreemde moeder tegen het lijft loopt, grijpt Coco deze kans op een nieuw levensdoel met beide handen aan.