Angel Has Fallen
Secret Service Agent Mike Banning wordt vals beschuldigd van poging tot moord op de president en moet proberen de echte dader te vinden.
Secret Service Agent Mike Banning wordt beschuldigd van een poging tot moord op de president en moet zijn eigen collega's en de FBI zien te ontwijken terwijl hij de echte dader probeert te ontmaskeren.