Dead Shot
Een oud-lid van de IRA is getuige van de moord op zijn zwangere vrouw door een Britse soldaat. Hij zint op wraak in het Londen van de jaren zeventig.
Een gepensioneerd lid van de IRA is getuige van de moord op zijn zwangere vrouw door een Britse soldaat. Hij wordt als dood beschouwd en vlucht om wraak te nemen in de paranoïde straten van het Londen van de jaren zeventig.