Stovebolt Special
This time it's Drew's choice, and he's picked a one-off classic with an extraordinary story, the Stovebolt Special. Raced by Stirling Moss and crashed by Kirk Douglas, it's a car Drew's been obsessed with for decades. Marino, however, isn't convinced.