Operation Tin Man
Gizmo convinces the Titans he's kidnapped Cyborg, when in reality Cyborg's just hanging out in the HIVE tower with his girl, Jinx. When Gizmo gets annoyed by Cyborg's constant presence, the two start a prank war.