A Merry Fishy Christmas
Ethel M Chocolate Factory has tasked Wayde and Brett with building a 500 gallon freshwater tank for their annual Holiday Cactus Lighting event. Meanwhile, Heather's surprising Wayde with a gift not even St. Nick could deliver.