We Fish You a Merry Christmas
Wayde King, Brett Raymer and Australian pop star Alli Simpson to spread holiday cheer in Flint, MI, where they donate an incredible aquarium to the Children's Miracle Network Hospitals and the Hurley Children's Hospital.