A Prisoner in This House
Kathy catches Cristina in a big lie. Dawn has a shocking surprise for Jared and Cher. Shay gets dolled up to go out with friends, but when Angie interferes, things take a turn. Sunhe puts an unmovable wedge between Jason and Angelica.