The Luling Lodge vs. The Kenner Custom
A family of six is planting roots in New Orleans, and they aren't afraid to get their hands dirty looking for a property with lots of outdoor space. Meanwhile, Brittany transforms a cramped home into an elegant, one-of-a-kind listing that's ready to sell.