Seeking a Silver Lining
Dannielle arrives in Brazil to attend Garrick and Nathalia's wedding. The Sherwoods ask potential sister wife Sara to be exclusive. April Davis has a tough conversation with her brother. The Salahuddins get advice from another polygamist couple.