Miss You Much
Chrissy returns to LA just before the shutdown and meets Tayler for the first time. The Merrifields say a tearful goodbye to Bert. The Winders debate if they're ready for Kimberley to visit. The Clarks' relationship with Kaleh is tested during quarantine.