Scotland Special
Out with local dealer Viki Knott, Drew gets an insider’s tour of Scotland’s vibrant antiques scene. On a trip to Glasgow, Kirkaldy and Perth, he finds an ebonised ladderback chair with Charles Mackintosh influence, and a sinister piece of 1960s Americana.