Exteriors Redemption
Teams stay outside in week five as they design their docks, balconies and front exteriors. Ty asks everyone to get artsy in his latest Design Surprise before Rock the Block winner Michel Smith Boyd and HGTV star Veronica Valencia judge the luxe spaces.