Winter & Daniel
At 15 years old, Winter is almost 400lbs. Her dad, Daniel, is over 600lbs and fears he's contributing to her unhealthy habits. He decides that they both need weight-loss surgery to turn their lives around, but their journeys take unexpected turns.