The Glove That Rocks the Cradle
The police pressure Spencer about Dr. Rollins' disappearance, and Hanna and Caleb try to protect her. Aria sabotages Ally and Emily on orders from A.D. Ezra is told by their publisher that he should go on the press tour alone.