Get Lost Loula
Let’s play Hide and Seek! Pocoyo is the seeker and is brilliant at it – but only thanks to Loula. When Loula gets all the praise for being a super-seeker, Pocoyo is jealous. He throws a ball very far away to make Loula run off and chase it.