Dig and Digger
Sam smashes valuable opal with a jackhammer in the Bushmen’s mine, and Rod and Les make a wager that will force the loser to wear one of Sam’s pink shirts in public. The Mooka Boys search for a fabled opal level at the bottom of a dried creek bed.