Million Dollar Baby
Patrick and Kirsty unearth a giant million-dollar Amethyst cluster, Pete & Kyle struggle to extract extremely fragile and rare Crocoite crystals while the Rockhounds desperately need a haul of lucrative Topaz crystals to pay their bills.