Believe Me, I'm Lying
Nathan's scandal becomes public. Brooke's fashion show brings an unexpected responsibility for Millicent. Haley convinces Quinn to talk to her estranged husband, David. Meanwhile, Mouth makes a decision that could threaten his career.