Last Walk to Bad Creek
The discovery of the bullet-riddled bodies of Skyla Whitaker and Taylor Placker in tiny Weleetka, Oklahoma, sends the community into a state of panic. If two of the town's most innocent residents can fall victim to the sadistic killer, no one is safe.