Weekend Game Day Snacks
Chip and 2-year-old Crew pop in to check on Joanna as she prepares to make some of their favorite snacks for the weekend -- French onion dip, hasselback potatoes and peanut butter brownies. Ella drops in to help with the main course, Philly cheesesteak.