TLC Over Single & Seks
Birgit Schuurman dives into the world of dating. We join Fanny, who leads a 'Sex & the City'-like life, on a date. Birgit interviews a gigolo and one of his clients.
Birgit Schuurman breaks taboos and invites experts to discuss 'controversial' topics, from polygamy to S&M.