I Thought You'd Be Happier To See Me
Hope is tracked down by the one person who could help her – Rebekah Mikaelson. Rebekah is fearful of what path Hope has chosen but makes every effort to get through to her. Meanwhile, Kaleb wants to set things right and turns to Cleo for guidance.