The Last Alaskans: Holiday Memories
The last residents of the Arctic National Wildlife Refuge reflect on past holidays spent in their unique surroundings. Heimo and Edna find a Christmas tree and the Lewis family shares a unique holiday activity. Bob cooks up a traditional Alaskan meal.