Sicilian mob
Jeroen and Bob travel to Sicily in Italy. They visit a ghost town that was totally destroyed by an earthquake in 1968 and they explore two old, abandoned sulfur mines. Like everywhere else on this island, there always seems to be a link with the mafia.