Nothing is Set in Stone
Greg and Jazz try to surprise Jeanette with a wedding vow renewal ceremony, Jazz gets an unexpected birthday gift, Dr. Volker makes a decision about Jazz's therapy letter, and Dr. Bowers has an ultimatum regarding Jazz's surgery.