GOT to Watch Those Country Girls
Ex-con Roger Delucenay is locked up in county jail. When his brother is sent there a few months later, the two carry out a daring escape. They run to Kentucky to lay low but when a jealous ex rats them out, the two are forced to run again to stay free.