Got to Wear a Pink Shirt
Abraham Cavazos shoots a man at a party and flees to Juarez, Mexico, to disappear. He uses multiple women to support him in Mexico, and changes identities, locations and girlfriends, but it's not enough to keep authorities off his trail.