Wedded for Disaster
Nettie, Kayla and Laura suspect Mellie may be pregnant, despite Mellie's adamant denial. Nettie and Lottie Mae refuse to speak to one another, and with Mellie's wedding day looming, Mellie starts to doubt everything.