The Return of Freddy Dodge
To save his season, Rick drafts a Gold Rush vet and former member of Team Hoffman. Chasing a record-breaking goal, Parker orders the unachievable. Tony and Monica fire up their wash plant as they battle to beat Parker to the gold.