Chasing Waterfalls
Dustin Hurt and his loyal crew head deep into the remote Alaskan wilderness in their most ambitious, difficult, and dangerous season yet. They risk their lives in Alaska's raging creeks, searching for a life-changing pile of gold nuggets.