Let Us Have Her
The team builds a psychomanteum -- a dimly lit room of mirrors -- to force a controlling entity to manifest inside the church. Meanwhile, a psychic sketch artist reveals a dark secret, sending the Broussards, and the investigation, into fresh turmoil.