Reunion In Hell
Jason, Steve, Dave and Shari reunite with Amy Bruni and Adam Berry to investigate an imposing Rhode Island mansion consumed by a sinister energy. The owners suspect the escalating activity is linked to a dark ritual performed by a self-proclaimed warlock.