The Perron Family Nightmare
Dalen, Juwan, and Marcus investigate the infamous farmhouse that inspired the horror blockbuster The Conjuring. The guys will stop at nothing to get answers about this legendary haunting, including sacrificing one of their own to a powerful succubus.