The Witch House and Lyceum Restaurant
Zak, Nick and Aaron travel to Salem, MA, to conduct a two-part lockdown. First the guys start with Judge Jonathan Corwin's house. Then the crew ventures to The Lyceum, built on the land of the infamous witch trials.