Lifting the Veil
After brokers make the unprecedented decision to turn off the buy button for GameStop, enraged investors form a movement to hold Wall Street accountable and expose a rigged system designed to extract wealth out of everyday investors.
Kieran Culkin narrates this two-part docuseries exploring the historic 2021 short squeeze of GameStop, and how a group of armchair investors and online vigilantes ultimately helped expose the dark underbelly of Wall Street.