Celebrity Flip-Off
Comedian Ali Wentworth and DIY pro Katie Brown take on actresses Isabel Gillies and Clea Lewis. The contestants flip items like trophy figurines and rusty medicine cabinets in hopes of turning big profits at Grand Bazaar NYC.